Colaborarea cu avocatul tău

Pentru a forma o echipă avocat – client de succes, asigurați-vă că:

  • Tu și avocatul tău aveți aceleași obiective.
  • Înțelegi și te simți confortabil cu stilul de lucru al avocatului. Asigurați-vă că avocatul vă oferă un calendar clar pentru cazul dvs. – când vă puteți aștepta la evoluții semnificative și când și cât de des vă va contacta avocatul.
  • Furnizați avocatului informațiile și documentele necesare pentru ca să înțeleagă cazul.
  • Înțelegeți și sunteți de acord cu practicile de facturare ale avocatului.

Dacă aveți întrebări sau nelămuriri cu privire la cazul dvs., discutați cu avocatul despre acestea și ascultați răspunsurile sale. Dacă în continuare nu va este clar despre ceea ce se întâmplă, puteti contacta alt avocat.

Cum să vă plângeți de un avocat

Dacă aveți probleme grave cu avocatul dvs. care este, de exemplu, din Bucuresti, și nu ați reușit să le rezolvați vorbind cu el, există și alte lucruri pe care le puteți face. Puteti sa va adresati baroului Bucuresti din care face parte:
– În cazul în care disputa dvs. se referă la onorariile avocatului
– Dacă plângerea dvs. se referă la faptul că avocatul acționează nelegal, neetic sau în mod deliberat în mod necorespunzător cazul dvs.

Baroul este responsabil de plângerile împotriva avocaților și a disciplinei avocatului.

Sistemul de disciplină din avocatura inregistreaza plângerile cetatenilor împotriva avocaților investighează aceste plângeri și dă în judecată avocații atunci când acuzațiile de comportament neetic le par a fi justificate.

Aveți dreptul să vă concediati avocatul în orice moment. Dar el va avea de obicei dreptul la plata pentru orice lucrare trecută făcută deja pentru dvs. De asemenea, aveți dreptul să schimbați avocații în orice moment, dar dacă așteptați până când sunteți aproape de proces, luați în considerare dacă acest lucru ar fi bine pentru dvs. și dosarul dvs. Este posibil să nu puteți găsi un alt avocat într-un stadiu atât de târziu. Și o schimbare poate întârzia cazul tău.