Internetwebdesign seo

Cum să optimizăm un articol SEO

Conținutul este o componentă importantă pentru promovarea cu succes a oricărui site

Texte, grafica, video – toate acestea se referă la conținut. Iar articolele SEO nu sunt ultimul factor de luat în considerare, dacă doriți să vă mulțumiți utilizatorii și motoarele de căutare.

Când scrieți un articol SEO eficient, trebuie să îl optimizați clar, deoarece Google și Bing doresc să stie unde să le înregistreze. Faceți asta cu ajutorul cuvintelor cheie. Cercetarea cuvintelor cheie a devenit aproape o știință pentru marile companii și corporații. Tot ce trebuie să faceți este să utilizați o scurtă expresie de două sau trei cuvinte care descrie cu exactitate noul articol.

Expresia ar trebui să conțina, in mod ideal, numai substantive, verbe sau adjective. Odata ce decideți cu privire la fraza dvs. conținând cuvinte cheie, trebuie sa o adaugați, cuvânt cu cuvânt, in urmatoarele locuri din articol. Acestea sunt adesea numite meta etichete de titlu și descriere.

Locații pentru cuvinte cheie în articole SEO

a. In titlu.
b. In primele două propozitii ale textului.
c. In meta titlu.
d. In descrierea meta.
Folositi-o o singură data în fiecare loc.

Motoarele de căutare se uită în aceste locații atunci când accesează cu crawlere paginile dvs. Prin găsirea aceleiași fraze scurte in fiecare locație, ei recunosc că este cuvantul dvs. cheie și că descrie subiectul principal al articolului dvs. Uneori este dificil să evitați repetarea cuvintelor cheie în textul dvs., mai ales dacă este foarte lung. Incercați insa sa evitați să o utilizati mai mult de trei sau patru ori.

Un alt element SEO se numește legătura internă și apare atunci când utilizati textul de ancorare pentru a crea linkuri interne către o alta pagina de pe site-ul dvs. Iată un exemplu: Trucuri pentru navigarea pe net. Pentru că scriu despre internet, aș putea să vă spun ca am scris un articol extraordinar despre navigarea pe net. Dacă dați clic pe linkul precedent, acesta va duce la un alt articol de pe acest site.

Legatura internă se refera la un articol în altul. Ajută motoarele de căutare sa înțeleaga site-ul dvs. și, de asemenea, ajută la crearea unei experiențe mai bune a utilizatorului. Este o bună practică de optimizare să plasați linkuri interne la articolele SEO noi în paginile dvs. de înaltă calitate și de rang înalt, care au fost deja indexate.