Internetwebdesign seo

Cum sa optimizam un articol SEO

Continutul este o componenta importanta pentru promovarea cu succes a oricarui site

Texte, grafica, video – toate acestea se refera la continut. Iar articolele SEO nu sunt ultimul factor de luat in considerare, daca doriti sa va multumiti utilizatorii si motoarele de cautare.

Cand scrieti articole seo noi, trebuie sa oferiti semnale clare, deoarece Google si Bing doresc sa stie unde sa le inregistreze. Faceti asta cu ajutorul cuvintelor cheie. Cercetarea cuvintelor cheie a devenit aproape o stiinta pentru marile companii si corporatii. Tot ce trebuie sa faceti este sa utilizati o scurta expresie de doua sau trei cuvinte care descrie cu exactitate noul articol.
Expresia ar trebui sa contina, in mod ideal, numai substantive, verbe sau adjective. Odata ce decideti cu privire la fraza dvs. continand cuvinte cheie, trebuie sa o adaugati, cuvant cu cuvant, in urmatoarele locuri din articol. Acestea sunt adesea numite meta etichete de titlu si descriere.

Locatii pentru cuvinte cheie

a. In titlu.
b. In primele doua propozitii ale textului.
c. In meta titlu.
d. In descrierea meta.
Folositi-o o singura data in fiecare loc.

Motoarele de cautare se uita in aceste locatii atunci cand acceseaza cu crawlere paginile dvs. Prin gasirea aceleiasi fraze scurte in fiecare locatie, ei recunosc ca este cuvantul dvs. cheie si ca descrie subiectul principal al articolului dvs. Uneori este dificil sa evitati repetarea cuvintelor cheie in textul dvs., mai ales daca este foarte lung. Incercati insa sa evitati sa o utilizati mai mult de trei sau patru ori.

Un alt element SEO se numeste legatura interna si apare atunci cand utilizati textul de ancorare pentru a crea linkuri interne catre o alta pagina de pe site-ul dvs. Iata un exemplu. Pentru ca scriu despre SEO, as putea sa va spun ca am scris un articol extraordinar despre instrumentul SEO pentru autori. Daca dati clic pe linkul precedent, acesta va duce la un alt articol de pe acest site.
Legatura interna se refera la un articol in altul. Ajuta motoarele de cautare sa inteleaga site-ul dvs. si, de asemenea, ajuta la crearea unei experiente mai bune a utilizatorului. Este o buna practica sa plasati linkuri interne la articolele SEO noi in paginile dvs. de inalta calitate si de rang inalt, care au fost deja indexate.